Verisure - Securitas Direct zet nieuwe standaard voor 24X7-bescherming van gezinnen en kleine bedrijven

Vrijblijvend advies op maat?

Verisure - Securitas Direct-systemen zetten een nieuwe standaard in het beschermen van gezinnen en kleine bedrijven met het unieke Verisure Voice.

Vught, 1 april 2016 – Verisure Voice is een innovatieve, intelligente, professioneel gemonitorde beveiligingsoplossing, die werkt als een vaste lijn tussen de Verisure-alarmcentrale en het huis van de klant. Wanneer een alarm afgaat, kan de alarmoperator rechtstreeks meeluisteren en spreken met de aanwezigen in het pand. Bijvoorbeeld om de juiste zorgmaatregel te kiezen voor de klant in geval van nood of het afschrikken en wegjagen van een eventuele indringer.

 

Verisure-experts zien via draadloze camera’s niet alleen wat er gebeurt, maar kunnen dankzij het systeem ook direct luisteren naar en spreken met personen in het pand. Dit betekent directe bescherming en zorg, 24 uur per dag, zeven dagen per week.

 

Verisure Voice stelt klanten in staat bij inbraak, brand, een lekkage of zelfs wanneer iemand plotseling onwel wordt, rechtstreeks met Verisure-experts te spreken zonder een traditionele telefoonlijn te gebruiken. Met tweerichtingscommunicatie tussen deskundige alarmoperators en het betreffende pand, werkt Verisure Voice onafhankelijk van het telefoonnetwerk. En dat is een veilige gedachte, gezien het feit dat steeds minder Nederlanders vertrouwen op de vaste lijn. Het aantal belminuten via vaste telefonie daalde afgelopen jaar met 12,5 procent ten opzichte van het jaar ervoor, zo blijkt uit onderzoek van de Autoriteit Consument en Markt (ACM). Mobiel bellen is binnenshuis vaak geen goed alternatief, omdat het bereik daar over het algemeen slecht is.

 

Een ander voordeel van het systeem is dat het naadloos samenwerkt met de beeldverificatie-technologie van de bestaande detectiecamera’s binnen het Verisure-alarmsysteem voor accuratere, betrouwbaardere en directere respons. Hierdoor kunnen de Verisure-experts in het geval van inbraak de indringer identificeren, met ze praten en ze naar buiten werken.

 

Christophe Lemaitre, Marketing Manager bij Verisure - Securitas Direct: “Onze klanten zijn het hart van alles wat we doen. Het is onze prioriteit om hen te voorzien van peace of mind, bescherming en zorg – 24 uur per dag en zeven dagen per week. Met Verisure Voice blijven we die belofte waarmaken.”

1 april 2016

Of bel 0800 - 365 0 365

Overzicht

Verkoop en informatie alarmsysteem:

0800-365 0 365 | sales@verisure.nl

Klantenservice en meldkamer:

088-088 89 99 | care@verisure.nl

Verisure FAQ

Verisure is de nieuwe naam van Securitas Direct's huisalarm. Dankzij ons veilige op de toekomst gerichte platform en onze samenwerking met toegewijde professionele specialisten kunnen wij een unieke reeks producten en diensten op het gebied van alarmsystemen en domotica - het slimme huis - aanbieden. Aansluiting op onze eigen meldkamer met permanente bewaking, gratis controle ter plaatse door onze beveiligingsmedewerkers en professionele installatie zijn de basiskenmerken van onze dienstverlening.

Steeds meer producten en diensten voor het huis werken via een breedband-verbinding zodat u deze op afstand, bijvoorbeeld via uw mobiele telefoon, kunt controleren en bedienen. Dankzij ons veilige op de toekomst gerichte platform en onze samenwerking met toegewijde professionele specialisten kunnen wij een unieke reeks producten en diensten op het gebied van alarmsystemen en domotica aanbieden. Wij bieden abonnementen aan op het gebied van inbraak, brand, energie, klimaat en SOS. Wij voegen voortdurend nieuwe slimme functies toe om uw dagelijkse leven eenvoudiger en aangenamer te maken.

Verisure Online

Delen

Erkend

Erkenning ministerie van Veiligheid en Justitie: PAC 118

Partner van Maak het inbrekers niet te makkelijk (Ministerie van Veiligheid en Justitie)
Lid met certificaat van VEBON
Erkenning Ministerie van Veiligheid en Justitie: PAC 118