over ons

Contact

Neem contact op

Wil je contact opnemen met Verisure? Wij helpen je graag. Ben je al klant bij Verisure, bel ons dan op het onderstaande nummer of bekijk de veelgestelde vragen.

Wil je geen aanbiedingen en andere marketing berichten van ons ontvangen? Vul dan dit formulier in om je af te melden.

Heb je een (hulp)vraag of wil je het contract herroepen of opzeggen? Mail dan naar [email protected] of bel naar 088 088 8999.

Heb je een klacht? Mail naar [email protected] of bel naar 088 088 8999.

Heb je een klacht over het handelen van de Verisure alarmcentrale? Mail naar [email protected]. Lees hieronder meer over dit proces.

Samenwerken? Mail naar [email protected].

Journalisten kunnen ons bereiken via [email protected].

Interesse in onze alarmdiensten? Vul hier het formulier in en start direct jouw offerte

Door het invullen van je contactgegevens, ga je akkoord dat wij telefonisch, per whatsapp en per SMS contact met je opnemen voor het geven van informatie over onze alarmdiensten en voor het starten van de offerte aanvraag. Zie onze privacybeleid voor meer informatie.

Ben je al klant bij Verisure? Dan zijn wij te bereiken op:
088 088 8999

Kan ik mijn contract herroepen of opzeggen en hoe?

Uiteraard. U kunt het contract herroepen binnen 14 dagen na het sluiten van het contract. U bent het contract aangegaan voor 1 jaar. Na 1 jaar kunt u op elk moment maandelijks opzeggen. Hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand. U kunt het contract herroepen of opzeggen door ons te schrijven, te mailen via [email protected] of door te bellen met onze klantenservice via 088 088 8999. Hierna zal er spoedig contact met u worden opgenomen om uw herroeping of opzegging af te handelen.

Behandeling van klachten over gedragingen van de alarmcentrale van Verisure en haar medewerkers.

Indien u als belanghebbende rechtstreeks betrokken bent bij een handelen of nalaten van de Verisure Alarmcentrale, hierna: “gedraging”, kunt u een klacht indienen bij ons via: [email protected].

Uw klacht dient te zijn voorzien van het volgende::

  • - Uw naam en adres;
  • - Datum;
  • - Een omschrijving van de gedraging waarop de klacht zich richt;
  • - De redenen daarvan.
     

Mocht de klacht daaraan niet voldoen, dan ontvangt u een bericht om deze aan te vullen, bij gebreke waarvan de klacht niet in behandeling wordt genomen.

Na ontvangst van een complete klacht, zullen wij deze onderzoeken en kunnen u in dat kader ook uitnodigen voor een toelichting. Ook kunnen wij inlichtingen bij derden inwinnen. Indien u niet gehoord wenst te worden, volgt een schriftelijke behandeling van de klacht.

De termijn voor het indienen van een klacht bedraagt zes weken, te rekenen vanaf de datum waarop de gedraging waarover geklaagd wordt heeft plaatsgevonden.

Na het indienen van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 10 werkdagen op te lossen, maar zullen hoe dan ook  binnen zes weken na ontvangst van het klaagschrift schriftelijk over de klacht beslissen. Mocht toch een langere beslistermijn nodig zijn, bijvoorbeeld wegens te verrichten onderzoek, dan zullen wij u daarvan op de hoogte brengen.

Contact opnemen met Verisure

24 uur per dag hulp

Bij Verisure hebben we 24 uur per dag een alarmcentrale die klaar staat voor onze klanten.

Vind je kantoor

Verisure beschikt over 20 kantoren in Nederland. Bekijk hier waar je het dichtstbijzijnde kantoor kunt vinden, of als je dat liever wilt, bel ons op 088 088 8989 en vraag naar de beveiligingsexpert bij jou in de buurt.

Veelgestelde vragen en tips

Heb je een vraag? Bekijk onze FAQ en zie of je antwoord daar tussen staat. Je vind er de meest voorkomende vragen en nuttige informatie over ons alarmsysteem. Daarnaast bieden we enkele veiligheidstips voor het beveiligen van je huis of bedrijf.

Diensten en producten

Als je informatie over de alarmdiensten van Verisure zoekt, bekijk dan hier alle informatie over onze service. Wil je meer weten over de werking en technologie van ons alarmsysteem? Alle informatie vind je hier.

Verisure Nederland

Verisure Nederland maakt deel uit van de Securitas Direct Groep, die huizen en bedrijven in 17 landen over de hele wereld beschermt. De Securitas Direct Groep heeft meer dan 5 miljoen klanten en is actief in Nederland, Spanje, Zweden, Noorwegen, Finland, Duitsland, Denemarken, Ierland, België, Frankrijk, Portugal, Italië, Brazilië, Chili, Peru, Argentinië en het Verenigd Koninkrijk.

 

Securitas Direct B.V.

Adres hoofdkantoor: Burgemeester Stramanweg 108, 1101 AA, Amsterdam.

IBAN: NL60BNPA022775351B.

KvK: 17158925.

BTW: NL812400720B01.