Actieprotocol Verisure voor COVID-19

Bij Verisure hebben de veiligheid en bescherming van onze klanten de hoogste prioriteit. En ook nu, onder de huidige omstandigheden, zetten we ons 24/7 in voor de gemoedsrust van onze klanten.

In opvolging van de nieuwe maatregelen ingesteld door de overheid, willen we je geruststellen en melden dat we alles in het werk hebben gesteld om zoveel mogelijk ons hoge serviceniveau te garanderen. Daarnaast implementeren we rigoreus de voorzorgsmaatregelen zoals opgesteld door de WHO, de Nederlandse overheid en het RIVM omtrent hygiene, gezondheid en sociale contacten.

In de praktijk betekent dit:
 

  • De cruciale dienstverlening door onze alarmcentrale blijft 24/7 behouden en daarmee garanderen we directe alarmopvolging bij inbraak, gevaar of een noodsituatie;
  • De klantenservice blijft beschikbaar om adequaat gevolg te geven aan vragen van klanten;
  • De technische dienst blijft beschikbaar, wij onderhouden de diensten die onze klanten nodig hebben met betrekking tot installaties en onderhoud van alarmsystemen;
     

Alle Veiligheidsexperts en Monteurs volgen een strikt veiligheidsprotocol gebaseerd op de vereisten van het RIVM:
 

  • Wij hanteren een zerotolerantie met het Covid-19 virus op de werkvloer, bij minimale verkoudheids- of griepklachten (ook bij het gezin) is thuisblijven verplicht

  • Wij houden minimaal 1.5 (anderhalve) meter afstand tot anderen, en ieder fysiek contact wordt vermeden

  • Wij nemen preventieve hygiënische maatregelen: frequent handen wassen en desinfecterende handgel gebruiken vóór en na ieder huisbezoek

  • Wij gebruiken zoveel mogelijk gezichtsmaskers en wegwerphandschoenen

Bij Verisure gaan we door met het dienen van onze klanten en zullen we altijd voldoen aan de maatregelen ingesteld door de autoriteiten. Onze missie om te beschermen is vandaag belangrijker dan ooit tevoren.